Friday, December 17, 2010

beSarnye MuLut...pastu naik kuda pastu nak kete..bestttttt

ooopssss hari ni N3 kisah anak dara je ..bukan nak cite nak tunjuk gambar farisyah mengikut gambar iklan pastu disuruhnye ibunye mengambil gambar (perasan lawalah pulak anak Cik Jue nie)

percubaan pertama:alamak mulut tak nganga...
 
ambil engkau percubaan kedua nganga sampai tutp mata...
kat bawah pulak jomlayan farisyah naik kuda na kerete ..pening kepala ibu n ayah mengikutnye...
Baru nak naik...kalau dulu menangis...

ayah cepatlah ambil gambar farisyah nie...

ok lepas naik kuda kita naik kereta..
alamak dah habis minyak ke?/?

inilah dia kisah farisyah 2 jam di IOI MALL PUCHONG.....SApe biasa kat tempat ni angkat KakI?????

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

ayunaufal said... [Reply]

hehehe.. nape cik jue x amik gambar bukak mulut besar2 jugak..mesti klaka..hehehe

Ogy said... [Reply]

rambot anak jue..sama je mcm rambot nureen dulu2...tegak kat depan....hehe

mamaacha said... [Reply]

selalu lalu jer..klau nk gi sri petaling.....pernah jejak sekali zaman daro

Ya ALya said... [Reply]

hehehe....pernah jejak sekali je tempat ni......comel nyer farisha dgn aksi nganga molut

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

wah makin pandai anak dara ni posing amik gambo ek

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

tak pernah sampai ioi mall puchong lagi..

Anonymous said... [Reply]

oooh ioi puchong! eina selalu gk terjah..tp skrg jrg2 sbb balik2 g giant jer, dkt ngn umah skrg..huhu..

ihiks..layankan je apa mau farisyah tu ye...^_^

~eina @mamalieyna

echa said... [Reply]

apsal ko x join farisyah sekali..pastu suh pojie tangkap pic ko ngan ank ko..mesti kelakar giler hahahaha

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa