Wednesday, November 10, 2010

Stress....................ToloNg

Alamak ari ni Busy Betul.....Tak SemPat BW......jengah kejap2 nak hilangkan stress ni.....
Busy gile...pastu STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS sangat2..perasaan jangan cakaplah..dah bercampur gaul dah nie......

  • nak nangis pun ade
  • nak muntah pun ade
  • nak marah pun ade
  • nak menjerit pun ade
  • macam2 rasalah..........
ade tak sapa2 yang boleh tolong cik jue hilangkan stress ni....kalaulah cuti Cik Jue banyak..tentu Cik Jue dah Cuti (cuti ade 4 hari lagi-boleh nak ambil tapi kena simpan takut ade hal2 emergency nak pakai...takut farisyah tak sihatkan....)
 bukan nak merungut tapi sejak dia orang buat  re safer ni Cik Jue rasa menyusahkan betul....yelah semua nak kena buat sendiri pastu banyak pulak tu..tak de masa langsung nak bersuka ria.....(Cik jue rindu unit K)


TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ADUHHHHHHHHHHHHHHHH


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

wANieYZ said... [Reply]

biasa klu da rasa stress sgt, wanie tdo n rehat jap..xpk paper dah...huhu

Sidratul Muntaha said... [Reply]

relax jue
nnti darah tinggi
keje - keje buat mana daya.

ayunaufal said... [Reply]

biasa la tu cik jue... dh nama pun keje... keje smapai bile2 pun xkna abis.. lama2 nt ok la tu.. sabar ye... kalo sya, saya lbih suke keje sakng berbanding keje kat unit k dulu.. hehehe =)

Cik Jue said... [Reply]

ayu:memang le ayu kat umit K pun ade kerenah tapi taklah seteruk kat atas nie...TIDAKKKKK...(paling best kerje unit gaji kat MINDEFF)

anie said... [Reply]

aku dpt rasakan stress ko tu jue..sabar tau..

Cik Jue said... [Reply]

anie:aku rasa macam dah telebih sabar nie...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa