Tuesday, November 9, 2010

SiapA saNgKa?????FarisYah Nak Naik BOt...

SeMaLam Busy saNgat......
ini cerita ari ahad lepas...
tempat kejadian :Mines lagi....
Bangun Pagi Dalam Kul 7.30 Dah geRak Pi suNgai Buluh sebab "kekasih Hati Cik HubbY" dah Nak Balik jOhor...kesian tengok Tok....asyik termenung aje..pastu tetiba je..air mata dia mengalir...yelah dia sedih sangat sebab kaki di dah kena potong (CERITANYE DISINI)
 
lepas aje tok bertolak balik,kita orang pun bertolaklah balik ke Putrajaya....n cik hubby ajak pi mines ade bende nak cari..(semlm taknak pergi cari)
farisyah excited ingat nak pi mandi kolam lagi...mana boleh baju tak bawaklah
(moral:jangan tertinggal beg yang isi baju anak kalau keluar jalan2)
nak jadi cerita...anak cik jue ni memang penakut yang amat tapi tak sangka pulak tetiba
"ibu nak naik bot"(sebelum ni pernah ajak naik bot tapi dia taknak ....TAKUT katanye...)
"cha tak takut ke"
"tak"
untuk tidak menghampakan permintaan cha yang mula nak tunjuk berani..cik hubby pun pergi beli tiket
dewasa : RM 27 seorang
kanak2: RM 20 seorang (3 hingga 12 tahun)
ambil masa 45 minit pusing tasik mines...
tapi alhamdulilah kami puas hatilah..
dan yang paling penting anak dara dah mula tunjuk keberanian dari sedikit demi sedikit...

(wallpaper terbaru..komputer cik jue)

farisyah mula2 sampai..

(farisyah yang posing dalam bot-mula2 taknak ambil gambar)

with ibu dan ayah...

best gile...tengok rambut farisyah kena tiup dik angin..

sepanjang perjalanan dia akan berhenti tempat2 yang jadi port binatang
  • tempat banyak ikan..kita boleh kasi ikan makan
  • tempat yang ade burung bangau
  • tempat yang burung merpati berkumpul
  • tempat yang ade kura2...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

echa said... [Reply]

selalu gak g mines tp x pernah bawa erisha pusing2 naik bot kat situ....
hehehehehe.........pandai ank dara cik jue ni berposing.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

wah sonotnya dapat naik bot...kalo balqis ni sure takut punyer

Hidayah said... [Reply]

cam best je da lama tak pusing2 kat mines.zaman solo dulu je

Cik Jue said... [Reply]

echa: memang sekarang bukan main lagi posing nye..

Cik Jue said... [Reply]

anje:farisyah pun takut gak tapi ari tu dia yang nak naik ...biasanye pergi dekat pun takut..

Cik Jue said... [Reply]

hidayah:tulah bestlah..cik jue pun first time naik

@e_da said... [Reply]

waaa bestnya sy nak try gak la bawa mika naik bot.. tp mama dia sebenarnya yg teruja lebih.. hihi

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa