Friday, November 26, 2010

SaYa SuKA BloG Awak LA


SaYa Tak MenGenaliNye TaPi Saya suKa BaCe BloG Dia.....
BloG SaPe Ye.....mestIlah BloG Ben Ashaari

wawawa...Ok Cik Jue Nak PilIh Nie....tapi seMua Cik JUe SuKa Tapi Yang Paling suKa Ialah
1.Anje aka Mama BalQis Sebab Banyak Tips Dan CeriTa dia BeST....
2. MamA ZaRa dIa sepupU Kita...korang Tahu BW menemukan Kami...kecilnye Dunia
3.mamakembar3 sebab nak tengok kelatah anak yang kembar tiga tue...
4. Mama Gee sebab suka tengok deco umah dia n kisah rindunye kat cik Hubbynye...
5.BloG member2 opis yang mesti baca kalau dia orang N3 Baru...CikBal,AniE EyPul,Ayu HafIz,My Best FrieNd ana

Saya tAhu Dari Mama Zara...Pastu Jalan2 Kat Blog ben pun JumpE Gak...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

wah terharunya ada blog kita yang ikan bilis ni, TQ2 ye, blog cik jue pun best tau....suka2

Mama Zara said... [Reply]

cIK jUE,

SAYA SUKA BLOG AWAK LA..

hihii...nak join jugak :)

http://familymoza.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

Mama Kembar 3 said... [Reply]

cik jue, thanks soooo much sbb suka blog mama... ni hati berbunga kembang setaman dah nih hehehe *blushing*

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa