Friday, November 12, 2010

Kisah FarisYah Dan Cik HubbY...

SaLam n selamat pagi.....ari ni takde auto N3 Nak publish sebab malam tadi tak sempat nak buat..hehehe..saje2 pagi jumaat ni nak kongsi cerita farisyah ngan Cik Hubby...
Cik Jue duk Rajin CarI gambar lama n baru nak editlah..yang tak cantik nak buang sebab banyak sangat ..dari farisyah umur sehari sampai sekarang...alamak dah cecah berribu ribu Keping gambar rasanye...Duk tengok barulah perasan farisyah banyak gambar farisyah ngan cik hubby..ooooo gambar pulak yang sweet pulak tu..mesti nak peluk...
farisyah memang rapat ngan Cik Hubby...
  • kecil2 dulu memang ngan ibu Tapi SeKaranG Nak AyaH
  • mandi pagi ngan ayah
  • kalau ayah kejut bangun pagi terus bangun kalau ibu mintak maafle...
  • suka makan roti canai macam ayah
  • bangun pagi terus cari ayah..
  • kalau ayah nak kemana2 mesti nak ikut..kalau ibu..tak kisah pun...

 cik jue pernah dengarlah..anak perempuan mesti rapat ngan ayah ..tapi kalau anak lelaki pulak mesti rapat ngan ibu....camana boleh pakai tak????anak korang camana pulak..kalau sudi kongsilah ye...
 


  

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

12 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

dah pandai pilih ek...mesti rapat & manja dengan ayah tu yang semua nak ayah wat...

mama rifQy said... [Reply]

saya sokong! sbb Iqy sangat2 rapat ngan saya!!huhuhuhhhhuu..

Sidratul Muntaha said... [Reply]

setot mmg ank bpk
kemana - mana mesti dgn bapak
dgn aku klu dai jeles tgk aku lebihkan adik dia.
huuuuuuuuu..
mlm2 sgt suke kaco aku main tenet
nak peluk arr n ajak tido arr
sdgkan babah dia ade dgn dia
hauhauauha

Cik Jue said... [Reply]

ayu:hahaha farisyah pun sama kalau...jue main tenet sibuk je..tapi kalau ayah dia tak kacau baiok je duk sebelah..

anie said... [Reply]

klu aku..ariq memang dengan aku je..tapi xtau le no 2 nie macamna..klu aku je layan baby..memang rapat dengan aku jugak rasanye..skrg nie atas bapak tu sendiri..diorg rajin melayan..anak suka la kat diorg betul x...

anie said... [Reply]

klu aku..ariq memang dengan aku je..tapi xtau le no 2 nie macamna..klu aku je layan baby..memang rapat dengan aku jugak rasanye..skrg nie atas bapak tu sendiri..diorg rajin melayan..anak suka la kat diorg betul x...

ann @ hatiberbunga said... [Reply]

ermm.. ntah la. x reti nk jawab. maybe anak2 ann still kecik sgt kot.. tp cara en.hubby ku layan si abang n si adik, mmg lain skit. sbb adik kan perempuan.. hmm..

echa said... [Reply]

jue,

sama perangai ngan ank aku...asyik ngan papa dia jer..kita dia tolak tepi..

Cik Jue said... [Reply]

anie:aku pun masa kecik layang farisyah gak tapi nila dah besar nie memang anak ayah seratus peratuslah...

cha said... [Reply]

setakat niii, cikOni dengan mrABi, mcm Farisha juga, semua nak mrABi, makan, mandi, main, tido. senang hati kita, boleh blogging. hahaha.

haszuraidah ishak said... [Reply]

anak ayah la ni..my doter pon sama..huhuhu..comel je panggil abah..tapi kalu suh sebut mama, hareeemmm nak sebut..

@e_da said... [Reply]

tapi anak sy pulak mika rapat ngan papa dia la.. kalau papa dia takde baru ok ngan mama

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa