Friday, November 26, 2010

Hati Cik JuE BerBuNga Nie

kenapa hati cik jue berbunga2 ye.....macam gini.....

sebabnye......
  • malam ni nak gerak pi kuantan nak tengok anak sedara baru..nak snap gambar sikecik tu banyak2...(kemaruk nak baby lagi sebenarnye....)
  • alhamdulilah perniagaan makin maju setapak dan setapak...
Dan Yang PaLinG meMbuatkan Hati Cik Jue BerBuNGa2 Ialah....

  • Semalam menang cabutan BertUah Yang diaNjuRkan Oleh *MaMaLieYna*....terkejut cik jue tengok nama cik jue mula2 macam tak caya ..sebab chik jue jarang sangat nak bertuah nie....tak sangka pulak kali ni bertuah...hehehehe.....(selalu duk pikir..nape lak aku ni tak pernah bertuah kalau masuk GA) tapi tak kisah pun kalau tak bertuah sebab niat nak masuk tu nak suka2 n nak cari kawan je...
Dan Yang PaLinG meMbuatkan Hati Cik Jue BerBuNGa2 Ialah....

  • Semalam menang cabutan BertUah Yang diaNjuRkan Oleh *MaMaLieYna*....terkejut cik jue tengok nama cik jue mula2 macam tak caya ..sebab chik jue jarang sangat nak bertuah nie....tak sangka pulak kali ni bertuah...hehehehe.....(selalu duk pikir..nape lak aku ni tak pernah bertuah kalau masuk GA) tapi tak kisah pun kalau tak bertuah sebab niat nak masuk tu nak suka2 n nak cari kawan je...
 inilah dia bukti cik jue dah menang hadiah.....ini
v
v
v
v
v
v
v
v
salah satu tau..bukan dua2 cik jue menang....

p/s buat liya...Cik Jue ambil gambar dal blog liya tau...kredit for mamalieyana....dan mr google

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

mEiZ SHA said... [Reply]

awaaaaaaaaaaaa bestnyer menang contest
:)

zue @ annaleeya said... [Reply]

nak dtg kuantan eaaa.... kuantan ktner???

Mrs.Imran said... [Reply]

bestnyaaaaaaaa....tahniah....

echa said... [Reply]

wahhhh....jue banyak tul bunga2 kat dlm hati ko.hehehehe.best2 dpt hadiah..gud luck utk ga n contest seterusnya...

Cik Jue said... [Reply]

ECHA N KILA:MRMNG BNYAK BUNGA NIE...

Cik Jue said... [Reply]

ZUE:LUPA PULAK NAMANYE..TAPI DEKAT GAMBANG SEBENRNYE..PERUMAHAN TU ATAS SI SIKIT PADE UMP N SEBELUM KEM BATU 10...

[-suziey-] said... [Reply]

waaaa ni rezeki berganda2..alhamdulillah bisnes makin maju..bole ler cik jue beli hadiah beso utk besday aQeel..ekkekek:D

mamalieyna said... [Reply]

Alhamdulillah,,moga success selalu ye cik jue!

n tahniah..hehe..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa