Wednesday, November 24, 2010

Kat Mana Nak Cari Nie...

Salam semua tadi N3 sedih skrg N3 Nak Makan pulak...
cik jue nak makan bende nie..tapi nak yang sedap selalu jumpe tapi tak best setakap nie jumpe yang paling best kat umah cik hubby iaitu JOHOR BHARU...kat bandar Jb Kampung Melayu punye area tak silaplah nama kedai dia
"Yong Tau foo Mat Aris"
tu kat johor kat area Putrajaya,Bangike tak kisahlah janji arae KL....
tolonglah cik jue nak makan yong tau foo yang sedap...semalam pi ajak cik hubby beli kat pasar malam tapi dia taknak katanya kalau nak makan kita makan kat kedai..tapi cik jue tak tahukat mane??????
nak makan sangat nie..kecur air liur cik jue nie....(bukan mengidam ye)

tq mr google....
ini yang makan ngan sup...
tapi cik jue suka yang sos...

TOLONGLAH CIK JUE NIE TERINGIN SANGAT NAK MAKAN YANG BEST,JOMLAH KONGSI NGAN CIK JUE YE.....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

echa said... [Reply]

kalu nak mkn cam nie .ajak cik pojie balik kmpg jue...hehehehe.

Mama Zara said... [Reply]

suka mkn yg sup-yg sos kak an x layan..hihii...

tp stakat ni ada ke yg jual kt kedai.?x pernah jumpa..biasa psr mlm je kn

Me_Lina said... [Reply]

kalu nak yg sup... boleh rasa kt d'muar... area kajang tu... sedap kt stu...

Cik Jue said... [Reply]

bal:kalau balik johor pun bukan boleh makan...

Cik Jue said... [Reply]

mama zara:ade jual tapi banyaknye kedai cina le area kl..tapi kalau kat johor banyak...

Cik Jue said... [Reply]

me_lina:dekat kedai jual kete kan...nanti cik jue pergi ok..terima kasih sebab info...

ch@ said... [Reply]

kan cikJue kan? Jhr mmg byk kedai yong taufu, smua mkn dgn sup. dtg KL mkn dgn sos, rasa pelik jap. hehe... yong taufu pasar mlm kat rmh kita sedap (mrABi yg kata). tekak dia lain mcm sikit.

Cik Jue said... [Reply]

cah:betultu kalau balik johor memang pi carilah...

Ogy said... [Reply]

tak jumpa lg yg sedap area putrajaya nih...uhuu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa