Thursday, November 25, 2010

JomLayan KeDai MamAk

maklumlah kat putrajaya nie banyak kedai mamak..tambah2 area prisent 9 nie..tak silap cik juelah ade 6 buah kedai mamak kot....cik jue paling suka layan kedai mamak kat entah ape namanye..tapi staf dia pakai baju birulah..ala kedai dia sama bagunan dengan restoren Dapur Mas....
bukan nak cerita pasal kedai mamak tue cuma nak kongsi sikitlah..kalau korang makan kedai mamak ape korang akan order @ faverat makanan koranglah....kalau cik jue pulak mesti nak layan nie lah....

 roti tisu satu..perhhhh kalau ade campur warna merah,hijau ..lagi best

mee goreng mamak..pastu perah asam limau..memang terangkat....

"ingat masa duk KL dulu masa boleh katakan hari2 lepak kat NZ wangsa maju..ramai orang..tambah malam minggu happening gile..."

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Mama Zara said... [Reply]

terliur tengok roti tisu tuuu..dah lama tak makan, ayah lir la hok ajar makan roti tisu ni... :)

Mama Zara said... [Reply]

terliur tengok roti tisu tuuu..dah lama tak makan, ayah lir la hok ajar makan roti tisu ni... :)

[-suziey-] said... [Reply]

woooooo suka sgt roti tisu tu..mountain pnya..ehhe tp kita msti xsoh dia letak susu..sbb gula pn dh ckp manis..letak susu lagi manis giler:D

Cik Jue said... [Reply]

mama zara:memang bestle...

Cik Jue said... [Reply]

suzie:letak susu baru nampak cantik..tapi jangan banyak sangat

MamaYatie said... [Reply]

cik jue, glamer betul nz wangsa maju tu yer..rata2 kawan2 yg duk KL suka lepak situ

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa