Monday, November 29, 2010

JaduL Gaji Tahun DePan...

salam semua..nak kongsi sikit kat korang semua terutama GOV staff ye...ni cik jue nak kasi jadual gaji untuk tahun depan...jom layan nanti boleh buat pengiraan nak bercuti ker..nak buat kenduri ke..jomlah layan ye...seperti biasa bezday cik hubby mesti jatuh hari gaji n makan besarlah malam tu

JADUAL PEMBAYARAN GAJI BULANAN BAGI TAHUN 2011










BULAN TARIKH HARI  CATATAN











JANUARI 25.01.2010 SELASA




FEBUARAI 24.02.2011 KHAMIS TAHUN BARU CINA  03 & 04.2011
MAC 24.03.2011 KHAMIS




APRIL 25.04.2011 ISNIN




MEI 24.05.2011 SELASA PESTA MENUAI 30 &31.05.2011
JUN 23.06.2011 KHAMIS HARI GAWAI 01 & 02.06.2011

JULAI 25.07.2011 ISNIN




OGOS 24.08.2011 RABU HARI RAYA PUASA 30&31.08.2011
SEPTEMBER 22.09.2010 KHAMIS




OKTOBER 20.10.2011 KHAMIS DEEPAVALI 26.10.2011

NOVEMBER 24.11.2011 KHAMIS HARI RAYA HAJI 06.11.2011

DISEMBER 19.12.2011 ISNIN HARI KRISMAS 25.12.2011


























10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

wah dah siap ada jadul bayo gaji lagik ek...best2 kalo yang awal tu kan

Mrs.Imran said... [Reply]

adban....tp yg pasti tahun depan cuti byk jimat ooooo....

wahida said... [Reply]

thanks for ur info jue..sgt berguna ni...

Mama Kembar 3 said... [Reply]

bila tau brapa ari bulan dpt gaji, dah leh agak dah brapa ari bulan akan kembali bankrup jugak hehehe

mamaacha said... [Reply]

bagusyer...siap dh ada jadual utk 1 thn......kalo kiter yg keje swasta ni kdg2 tukar2 tarikhnyer

mamalieyna said... [Reply]

hikss..dah kuar jadual da...best2x..usha tuk en suami jer la..huhu..

Cik Jue said... [Reply]

hahaha gov memang macam gini setiap tahun..mesti beritahu awal2 biasalah bajet kerajaan....

mrsimran:aku tahu itu yang pentingkan..hahahha

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said... [Reply]

hai jue.. wah cepat betul dah keluar jadual gaji ek. thanks for sharing.. nampaknya gaji tahun depan semua hujung2 bulan yer. hehehe

Mama Gee said... [Reply]

bagussnyaa...awal2 dh keluar...byk dpt on 24 hb...best2... :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa