Tuesday, November 30, 2010

ImPian CIk Jue TerCapai...

Buat Cik HubbY terSayang TerIma KasiH banyAk2 SeBab suDi JuGak PeNuhi ImpiAn IsterImu Ini...
sebelum bertolak ke kuantan malam sabtu lepas..cik hubby ajak pi makan dulu..bila cik jue tanye nak makan kat mana..selamba dia jawab..ikut ajelah (biasanye kalau tanye mesti dia akan cakap tak pun suruh cik jue pilih tempat makan) sampai kat kedai ni cik jue pun turun pelik jugak sebab kedai ni cik jue baru sekali pi makan tapi takpelah....
cik jue tanye lagi..kenapa sampai kajang kan kita nak pi kuantan jap lagi..nape tak singgah makan masa OTW je nanti....dia jawab kat sini ade bende yang ibu nak makan...(ape bende yang cik jue nak makan ye....)

dan jawappannye ialah....
ape ni..YonG TouFu...

Hahaha Cik HuBBY Bawak CIk Jue Makan Yong TauFu Kat D'MuaR..
"Mana Ayah TAhu Kedai Ni"
"kan Ibu Ade Buat N3 pasal Nak Makan YonG..n Ade Orang BagI Tahu KAt siNikan ..tu Yang Ayah BAwak KAt sini"
org yang komen tu ialah....
tQ So Much Ye....
best tu terangkat jugaklah..sama rasa ngan johor punye style.... 

 inilah wajah cik hubby malam tu senyum panjang dapat penuhi kehendak cik Jue

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

[-suziey-] said... [Reply]

OMG..so sweet la ur hubby..ouh klu kita dh nangis terharu..hiks..

Mama Zara said... [Reply]

nampak cam best je kak na..kat kajang yep? bg landmark sket...weekend ni leh gi terjah :)

LYaFRINA said... [Reply]

ehh.. lain benor yong tau fu y cik jue makan dgn lya makan.. sgt2 berbeza...

cik jue, lya nk mintak izin pinjam pic yong tau fu ni yer.. sbb lya nk tunjuk yong tau fu yang kat sini.. mmg sgt2 ketara kuah nya.

Cik Jue said... [Reply]

suzie:memang terharu puin..jarang sangat cik hubby buat bende cam gini..memang ye kan ikut tapi mesti cakap awal2lah...

Cik Jue said... [Reply]

mama zahra:yup kat kajang..kalau jalan ikut haji samuri tu dia depan lagi..kat kedai kete

Cik Jue said... [Reply]

lya :boleh ambil je...

Mama Kembar 3 said... [Reply]

bestnya your hubby buat surprise camtu... u so lucky hehehe

echa said... [Reply]

cam sedap jer jue....x ajak pun...huhuhu

Me_Lina said... [Reply]

hehehhe we all sebulan sekali sure la dtg sini... nak makan yong tau fu ngn mee bandung muar dier... mmg best... ehhehehe

MamaYatie said... [Reply]

huk huk ..bahagianya rasa bila cik hubby prihatin pada kehendak cik jue...thumbs up!

Mama Gee said... [Reply]

kat kajang ke..dekat je tu..takyah nk balik muar lg kalo nk makan..leh test rasanyaa...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa