Friday, November 26, 2010

BE pertama Cik Jue

Walaupun ini yang pertama berbanding orang lain yang dah bertimbun2 cik jue tetap jugak nak kasi tahu semua orang yang cik Jue dah Dapat BE  dari nuffnang...sedih sangat bila semua orang duk cite dapay BE pastu duk pikir bila agak2nye cik jue nak dapat BE macam Orang Lain..dan akhirNye...dapat Juga Malam Tadi Dari CELCOM

Terima Kasih Banyak2 ye .nuffnang. n CelCom koRang Memang BestLah

"BUAT TEMAN2 YANG SUDI KONGSI TENTANG nuffnanG KORANG MEMANG BESTLAH...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

12 comments:

bukhairiah said... [Reply]

mula2 mmg gtu..kan ada kata- susah2 dulu...sy pon dulu xde langsung..then ada penah dpt 7...bile lame xhupdate, be 0 trus..payah nk naikkan smula...alhamdulillah, skrg naik sikit2

Mama Zara said... [Reply]

mula2 1 je kak na..nanti berderet2 lah masuk, macam kak an skang ni ada 11 BE tgh running, 3 dah metered :) tu dlm masa sebulan.

desperate mama said... [Reply]

hehehe.... saya ni lg teruk, cik jue... ber nufnang sangat... tapi... BE tu apa?.... hehehehe...

wahida said... [Reply]

saya x pernah ada BE....huhuhu...

ch@ said... [Reply]

pasni berderet la masuk nya tu... ;)

MisS NadRAH said... [Reply]

emmh...cane nk dpt BE ye sis(-_-)

Cyda Acme said... [Reply]

wahhh ... kemain suka lagik cikjue ... kita pon lum pernah dpt lagik BE nih .. hu3 nway congrate yek :D

Lelord said... [Reply]

hehheh sama la mamanajlaa ni oun ciput jek tp suke jek kalau dpt, naik seposen pun dh hepi

Ati Masrif said... [Reply]

BEST nyer dpt BE!

sharelah tips2 mudah nak dpt BE
ni cik jue...
kak ati teringin gak..hehe

LYaFRINA said... [Reply]

xpe cik jue...
sikit2.. lama2 jd bukit...
kata org kalo nak bjaya tu bermula dr bwah.. kalo bmula dr atas bahaya...

ada tag utk cik jue-->

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2010/11/tag-dari-isma.html

kayyana said... [Reply]

wah... bestnyer dpt BE... yana ni pun tak pernah dpt BE... mcmne nk dpt yer??

haszuraidah ishak said... [Reply]

wahhh..tahniah cik jue..pasni2 mesti akan ada be lagi..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa