Tuesday, November 23, 2010

ApE Yang PeNtiNg.....KerJasama...

N3 pertama yang tertunggak..sepatutnye semalam lagi tapi disebabkan tak sempat jadi n3 dibawa kepada pagi selasa yang damai ini.....
kisahnye....Cik Hubby membeli meje komputer baru disebabkan oleh meja komputer lama sudah patah...dalam kepayahan nak beli (sebab pikirkan tak lama lgi nak pindah) jadi cik hubby pun belilah jugak yang biasa je...rega pun boleh le tahan gak RM 80 hinggit....
tempat yang di cari pun dekat aje...ca4 alamanda...PUTRAJAYA....(tempat biase bagi org kat sini)....disebabkan kami malas nak makan kat luar tak tahu nak makan ape..jadi cik jue ambil keputusan masak ringkas ajelah....
sampai aje kat rumah ..cik jue pun bersiap sedia nak berperang kat dapur..manakala cik hubby pulak dah siap sedia nak berperang pasang meja komputernye.....di sebabkan oleh cik jue tak dapat menolong cik hubby memasang meja komputer adelah seorang nie yang sudi menolong...jom layan 

SIAPA YANG DUK TOLONG CIK HUBBY

inilah budak yang tolong..posing dulu ye...

"ayah pegang kat sini ke"

 "yup pegang kuat-kuat tau"

 "ayah cepatlah dah penat ni"

"ok dah siap..ayah pun dah pasang komputer"

Ape Yang Penting.....KERJASAMA....
siap aje terus makan nasi yang ibu masak....yum..yum..yum...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

aNa said... [Reply]

ganas betul si pojie ni..gune computer sampai patah meja...

Cik Jue said... [Reply]

mahu nye tak..hari2 main games tekan key board......

Mrs.Imran said... [Reply]

tapi bagus gak meja tuh patah...dpt la meja baruuuuuu.....kalo tak, tak tau la bilanya nak dpt meja baru...

Rizziela said... [Reply]

berat ke pc tu?

wahida said... [Reply]

rajin si anak tolong ayah nyer...gud girl!!

Cik Jue said... [Reply]

mrs imran:memang dapat meja baru..duit melayang dahle gajilambat

rizziela:tempat keyboard yang patah yelah asyik duk tekan tangan je...

wahida :alhamdulilah memang rajin je

Hidayah said... [Reply]

alahai rajin nye dia..

anie said... [Reply]

yg aku xnlh bla..pc tue bukak blog ko...haha

echa said... [Reply]

nie mesti mat kojie pulun main games...sbb tu bleh patah..asal kalah jer tumbuk meja...hehehehe

Cik Jue said... [Reply]

hidayah: memang rajin...huhuhuhu

anie:kebetulan masa nak snap tu aku buka blog aku...

echa:hahaha bukan kalah games tapi tangan tu besar sangat tu yang patah tue...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa