Wednesday, October 13, 2010

MurTaBak MengKasar @ sRi RamPai

Malam semalam..pi ronda2 cari HospItal AngkataN TenTera SuLtan Mizan Kat seKsyen 2 Wangsa Maju..masa tu dalam kul 11.00 malam..dah jumpe jap aje tak susah pun nak pi sana....tiba2..Cik HubbY dengan perut yang Kenyang (sebab dah makan nasik kat umah) mengajak Cik Jue N Farisyah Try Murtabak Mengkasar (dah lama nak try sejak kluar kat jalan2 cari makan) alang2 dah sampai sana jom ajelah...
bagi peminat setia murtabak (cik hubby n farisyah)..tak jadi masalah perut kenyang pun..makan jugak...
rasa dia...oklah..best jugak....tapi tak boleh lawan lagi murtabak johor (kampung baru majidee menu wajib time balik JB)

Time Kasih En Google.. 


Cik Jue ade AmbiL gamBar Tapi MaLas PulaK NAk Cari dalam FolDer..Hehehe...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

echa said... [Reply]

nanti bila2 nak try la...sedap ker????

Mrs.Imran said... [Reply]

cam best je cik jue...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa