Friday, October 15, 2010

AlamaK TerBabaS....

aduh,,,cuti dahlah tak banyak ari ni boleh terbabas pulak..tension betul..balik opis semalam terus pi Hospital sebab Tok Nak jumpe farisyah..sampai HKL dah pukul 6.30 ptg...masa sampai doktor tengah chek kaki tok selepas operation yang pertama....
"nampaknye kena operat balik ni..sebab ade darah beku yang tersumbat.dan BLA BLA..BLA .."
jadi tok kena operation balik mula...masuk balik dewan bedah dalam pukul 7.15ptg...kami semua kena tunggu kat luar...ingat tak boleh tunggu sebab farisyah ade tapi bdk polis bantuan tu kasi pulak 
"takpelah tak payah turun sebab dia tak bising"...fhuh..selamat...
tunggu punye tunggu pukul 11.30 mlm baru habis operat...alhamdulilah semuanye ok..
penat betul tunggu kat hospital ni../..farisyah pulak dah boring mulalah..nak beraklah..pastu nak kencing..pastu nak air..macam2lah...tapi alhamdulilah dia pun taklah meragam sangat.....duduk je diam2 kat atas kerusi...sampai layan UPIN DAn IPIn....
Cik Jue ajak Cik HUbby balIk dulu Nanti Esok Baru dataNg Tapi BiasalaH Cik HubbY mana Dia NAk..
Bila seMua Dah selelsai..Tok daH masuK wad balik...Dalam Kul 1.30 pagi Baru Gerak Balik Umah..Penat Jangan Cakaplah...sebaba ade satudua kejadian yang telah berlaku dan tak dapat dikongsi kat sini...:-((
Di sebabkan kepenatan yang melampau...balik umah bancuh susu untuk farisyah..mandi ..sembahyang...kemas ape yang patut...alamk dah kul 2.30 pagi..terus tidur...tak ingat dunia..jam bunyi pun tak dengar...eeeee tensionnye..sedar2 dah Kul  8.00 PAGI...alamak camana nak pi Opis nie..jadi dengan rasa Yang BerSalahnye..Cik JUe mengistiharkan CUTI untuk kami Berdua.....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

selamat bercuti...tak pe kepenatan kan...kalo keje pun takut ngantok plak...so berehat adalah terbaik..

Cik Jue said... [Reply]

anje..tulah tapi sedih cuti dah tak banyak..takut tak sempat sampai hujung tahun

echa said... [Reply]

Selamat beristerehat....nanti budget jgn lupa tengok.

MamaYatie said... [Reply]

rehat ajer la cik jue..bkn selalu..ngeh3x

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa