Thursday, September 30, 2010

New WiNNer....

sampai hari ni (dah masuk hari ke 4)cik jue tidak ape2 maklumat lagi tentang adik kita yang sorang nie...NUR BATRisya..jadi cik jue sekeluarga telah mengambil keputusan untuk mecari pemenang yang baru....dan pemenangnye ialah....
 
 
 
comel tak??? buat ibu..tolong send alamak kepada cik jue dengan kadar yang segera ye...kat email: anna_farisyah82@yahoo.com
jangan lupa tulis umur anak sekali ye.... 

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

cha said... [Reply]

owh, so yg sebelumnya? missing in action ye kak Jue. haha... susah macam ni kan?

JuE-aNNa FaUZiE said... [Reply]

cha:susah betul nak cari tapi takpelah..

kakyong said... [Reply]

tak cari kat blog dia ker...

btw, yg ni anak sapa plak??

JuE-aNNa FaUZiE said... [Reply]

dah jumpe winner first..dia pi kursus

miezaniera said... [Reply]

salam..yg ni anak saya..hehe sy pun baru balik bercuti..jadinye dikira ke tak ni..hehehe

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa