Wednesday, September 1, 2010

Farisyah @ MYvI

tengok Tajuk..macam pelikkan..sebenarnya cik jue nak cerita sikit aksi farisyah kalau dalam kete..kalau perjalanan yang jauh biasanye..cik jue akan tarik seat kereta untuk jadi macam tilam kat farisyah nak kasi dia selesa..lepas tu letaklah blanket kegemaran dia sebagai alas (UPIN IPIN LE)..kat belakang tu pulak ade 2 biji bantal POOH dan satu bantal Ulat....untuk dijadikan peneman sepanjang perjalanan...nak tengok aksi jomlah...

Nampak tak..kat atas kepala tu..bantal pooh..kat belakang tu Ulat
la tersnap gambar driver pulak...CIK HUBBY

Dah LeNa...Senang Hati...

InilaH keLeBIhan MyVi..hahahaha



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

mama zharfan said... [Reply]

boleh jd duta myvi ni hehehhe

anie said... [Reply]

wah..da mcm tdo dlm bilik la..lengkap sumer ada...

JuE-aNNa FaUZiE said... [Reply]

kalau produa minat boleh gak jadi duta

tahu takpe anie..dah macam bilik anak aku je..tapi takpe aku tak penat nak meriba time dia tidur

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa