Sunday, August 8, 2010

Mereka mahu bunuh bayi ini'

Tengok tajuk pun dah tahu ZALIM..kesian baby yang tak berdosa itu..sanggup mereka perlakukan sebegitu..mana nilai kemanusia bagi mereka ni...membaca laporan dari METRO pagi tadi membuatkan hati ku tersentap..
Aku Tahu Ini bukan Kali pertama dan banyak kali kes macam ini terjadi..saban hari mesti ade kes perbuangan bayi didalam negara kita.aku marah sendiri kenapalah semua ini terjadi..kesian bayi tu.kalau korang taknak bagi aje pada mereka yang memerlukkan anak bukan korang buang macam sampah,korang ingat bayi tu kain buruk ke..boleh buang sesuka hati,tak ade sikitkah nilai kasih sayang dalam diri korang ...aku tak pahamlae..kalau aku farisyah demam sikit pun dah susah hati tapi korang anak boleh buang sesuka hati aje..EEEE TAK PAHAM AKU LE....KOrang ni tak rasa sakit ke masa bersalin...memang aku tak paham...MoGA ALLAH MEMBERI BAlASAN YANG SETIMPAL BAGI MEREKA YANG MELAKUKUAN KERJa2 TERKUTUK INI...

KORANG NAK TAHU KISAH SELANJUTNYE ....KLIK KAT SINI YE


MEMANG TAK ADE HATI PERUT LANGSUNG

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

asma said... [Reply]

kalau dah ikutkan nafsu,inilah jadinya..nak sorok kesilapan diri,sanggup jd pembunuh..didunia memang boleh menyorok..tp akhirat nnt diadili mahkamah agung sebenar,barulah mereka menyesal tak sudah..
Allah Maha Mengetahui...secekap mana pun mereka2 nie cuba menyembunyikan bayi2 x berdosa ini,tetap juga dijumpai..Allahu Akbar!!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa