Friday, August 6, 2010

Kasih kami.....

1/08/2003 
aku berjumpe dengan my hubby....masa tu aku mula2 lapor diri kerje kat KEMENTERIAN PERTAHANAN.....begitu juga dengan cik HUBBY....kami berkawan sehingga menjadi kawan baik..dia tempat aku mintak tolong kerana aku ni tak tahu sangat pasal KL masu tu..nasib baik le dia sudi tolong aku....dari "Best Friend" kami semakin rapat dan tanpa disangka hubungan itu menjadi lebih Erat...

3/11/2003 
Hubungan terus menjadi lebih baik...cik hubby telah meluahkan perasaannye kepadaku....akhirnye kami DeCLare menjadi pasangan Couple...hahaha tak sangka pulak aku masa tu aku begitu mudah menerima cintanye...mungkin itulah yang dinamakan Jodoh...





09/02/2005

setelah hampir 1 tahun 3 bulan berkawan kami mengambil keputusan untuk mengikat tali pertunangan bagi mengukuhkan lagi hubungan kami..alhamdulilah semuanye berjalan lancar dan dengan restu kedua2 belah pihak kami bertunang....


06/08/2005
kami bertunang tidak lama...saat yang dinantikan pun tiba....inilah hari bersejarah bagi aku n cik HubbY..kami di satukan menjadi pasangan suami isteri....ikatan yang suci ini telah disambut dengan majlis yang sederhana aje..tapi kami gembira kerana hubungan yang kami bina selama ini tidak sia2..kerana ia berakhir dengan sesuatu yang istemewa....


saat DiIjab Kalbukan....



hari persandingan KamI

kami jalani kehidupan rumahtangga dengan pelbagai dugaan..biasalah asam garam kehidupan, gaduh ??? tu pekara biasa tambahan pulak kami masa tu sama2 muda..jiwa asyik panas aje..dengan keadaan ekonomi yang xstabil sangat..macam2 dugaanlah kami masa tu....
08/09/2006


AlhamduLilAh....Rezeki Kami Murah...SeteLah 7 bulan kami bersama aku disahkan mengandung..PERASAAN??? masa tu jangan cakap happy sangat....tanggal 08/09/2006 lahirlah seorang Puteri yang Di tuNggu2 mengeratkan lagi HubunGan Kami berdua..NuR FarISyAh biNti MohD FauzIe..


menGandung FarIsyah 7 BuLan


FarIsyaH 3 HAri....


Saat InDah BergeLAr SeoRang Ibu..Hari PertAma BerKerJe SeLepas Cuti BerSAlIn  2 bLn


SaAT InDah BerGelAr SeOArang BapA....


06/08/2010

kini sudah  5 tahun kami berkahwin...ye ia cukup bermakna..pelbagai dugaan yang kami tempoh..pelbagai onak duri kami tempuhi..dari wangsa maju...kami pindah ke keramat dan akhirnye kini kami di PUTRAJAYA....mungkin 2 tahun lagi kami akn berpindah di rumah sendiri...SALAK TINGGI..untuk meneruskan kehidupan..menyulam kasih serta sayang yang akan kekal sampai akhir hayat kami berdua...INSAYALLAH.....


keluarga BahaGia......

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

anie said... [Reply]

wah entry paling best..best..dari mula perkenalan sampai bertiga...best..best..Hopefully bahagia selamanye...amin

echa said... [Reply]

n3 ni yang ku tunggu2 hehehe......keluarga bahagia dapat gak tau sikit2 story zaman bercinta dulu2...ngan amat pojie

JuE-aNNa FaUZiE said... [Reply]

hahaha jenuh tu aku kumpul sampai 5 tahun...

Anonymous said... [Reply]

moga rumah tangga kekal selamanye....love u ibu...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa