Thursday, August 19, 2010

BuKa PuaSa @ BAYou..

Alhamdulilah hari ni dah masuk ari ke 9 kita berpuasa, alhamdulilah setakat nie puasa aku berjalan lancar walaupun pada mulanya aku tak puasa..(hohoho biasalah perempuan) Setakat ni hari2 aku masak melainkan ari ahad lepas...

Telah menjadi kelaziman cik hubby setiap tahun pada bulan puasa di mesti ajak aku makan buffer.....pilihan kami kali ini ialah BAYOU kat ALAMANDA PUTRAJAYA.Harga makanan dia RM 42 seorang,makanan yang di hidangkan boleh tahan,sesuailah dengan harga yang ditawarkan,aku malaslah nak merapu panjang2 lagipun mata dah ngantuk jomlah aku tunjukkan sikit pic yang sempat di snap...biasalah yang paling banyak posing mestile anak dara aku...  

inilah kami makan pun sempat posing

...rojak buah..memang TERBAIKLAH....

posing bersama tempayan besar

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

ayunaufal said... [Reply]

dah besar farisyah... lame tak jumpa..rindu cik ayu nak kacau cha.

echa said... [Reply]

sedapnye....bila la nak ajak en.fazmin g makan kat situ hehehe.....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa