Saturday, July 31, 2010

ULN @ Unit K .....memori terindah..

sini aku nak up lout bebErApa keping gambar kenangan aku bersama ULN masa kat unit "K"..Mulai 2/08/2010 Unit ULN akAn bertukar ke Tingkat  4,meneruskan perjuangan namun terpaksa meninggalkan 2 orang ahli keluarga kami iaitu Anie dan Mai, sedih tau dua2 ibu mengandung....takpe jangan sedih2 lagi jomlah cuci mata sikit...

ahli keluarga ULN
1.MY BOSS Puan Z (Sporting habis)
2.Si ZOO (aku bawak dia nak atas bersamaku)
3. ANie..Member yang banyak kongsi cerita (terpaksa ditinggalkan)
4.Mai..Member gosip dengan zoo (juga terpaksa di tinggalkan)
5. Aku Lah TU...

4 Beradik....ULN

Kenangan Yang Indah

Inilah kami Kat Opis...

INILAH KENANGAN YANG TERINDAH AKU LAKARKAN BERSAMA TEMAN @ OPIS YANG TERSAYANG TERUTAMA ANIE,ZOO,MAI,CIK BAL 'N' SEMUA YANG STAF UNIT K, 
KAMU SEMUA PALING BEST......

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa