Sunday, August 15, 2010

TEMPAHAN BAGI KEK LAPIS

KALI INI SAYA INGIN MEMBUKA TEMPAHAN KEK LAPIS BUATAN MAKCIK SAYA YANG DIJAMIN KEBERSIHAN SERTA ENAK..JIKA BERMINAT ANDA BOLEH MENINGGALKAN KOMEN ANDA ,JIKA ANDA TINGGAL DI PUTRAJAYA DAN KAWASAN BERDEKATAN BOLEH MENCUBA DAHULU SEBELUM MENEMPAHNYE.....



HARGA : 

  • 1.1 KG = RM 50
  • 500 Gram = RM 30
UNTUK HARGA POS RM 10 TAMBAHAN DIKENAKAN BAGI SETIAP KEK
HUBUNGI SAYA:

jue/anna: 019-2880276
email:anna_farisyah82@yahoo.com
atau tinggalkan komen anda di sini....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

anie said... [Reply]

wah sedapnye..aku nak nnt ko amik order aku ok

echa said... [Reply]

anie bukan ker kita penah makan kat umah jue ari tu....kek yg samakan.....memang sedap kek tu

[-suziey-] said... [Reply]

p/s: sila refer komen box n3 contest cute funny eating baby..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply]

wah nampak sedap je kek ni...terliur kita

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa