Wednesday, July 14, 2010

Sedihnye....nak kena tukar unit

aku dapat berita yang langsung tak mengembirakan hati tengahari tadi....aku kena tukar unit kat tingkat 4...sedihnye aku kena tukar dari unit "K"..sudah 2 tahun aku berada di unit "K" ni..banyak suka duka telah aku kongsi bersama....kenapalah dia orang ni buat pertukaran tak pikir tentang kita orang bawahan..yang nak buat kerje adalah kita..nak mengadap semua fail pun kita..memang dia orang ni tak de perasan langsung..tak pernah nak pikir pasal orang bawahan nie...
sedih betul nak tinggal member kat sebelah aku ..SI ANIE..nak tinggal member  gelak aku CIK BAL...nak tinggal semualah2 yang ade kat unit "k"...(mai,ana,eza.dot.kema,eril,sue,kak fiza,kak timah,emy dan semualah tak sanggup nak sebut sorang2 ramai sangat...)sedih sangat..aku rasa nak menangis aje (bukan nak menangis tapi dah berair mata ni)
sakitnye hatiku ini ....kecewa yang amat sangat....sekarang unit "K" akan tinggal kenangan buat aku...kawan2 unit "K" jangan lupa aku ye..sedihmye nak tinggal korang...maklumlah aku ni kaki bising suka gelak2 dengan korang,suka lawan2 cakap tapi sekarang aku tak tahule..setuasi baru aku kat sana nanti...doakan aku moga dapat sesuaikan diri...

adakah ini akan menjadi kenangan?

wawawa..sedihnye...
lagi parah jiwa ini

hilanglah serinye nanti...

anie..aku mesti rindu kau..tiada teman nak gosip aku..

bal....sedihnye aku...

kak jue dah tak boleh kacau Emy lagi...


MOGA TAKDIR MUNGUBAH SEGALANYE......AMINNNNN

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

echa said... [Reply]

Jue aku lagi sedih...nanti dah x bleh nak gosip ngan ko dah huhuhu.....dah x bleh dengar suara ko berdebat

ayunaufal said... [Reply]

ape masalah la dengan unit k tu.. x paham aku... org yg berpuluh thun xnak ditukarkan... org yang baru setahun jagung plak nak kene tkar... knpa org AG diperam je kat situ?

anie said... [Reply]

emmm...aku lg boring nnt...sde kawan sebelah nk bergosip citer pasal panglima....nak gosip gelak citer lawak...nak bersedih citer yg sedih...pasni xde la dgr keriuhan soore hg..w/pun haritu kita berdua je tggl ms bitk..ttp meriah dlm unit k..pasni aku xtau la....eeee....aku xsuka...

JuE-aNNa FaUZiE said... [Reply]

bal n anie..aku lagi tak suka..kesian akukan...nak buat camana aku yang menurut perintah....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa