Saturday, July 31, 2010

Nandos...si PERI-peri...

Jumaat yang tenang tapi ade sedikit serabut dihati....bermula perjalanan yang indah mencari sedikit kedamaian dihati mengorak langkah ke NAndos si peri2 bersama rakan menjamu selere....dan menCari seribu ketenangan (Hhahaha melalok pulak aku ni)
sebenarnye tengahari tadi aku n my friend mencari kelainan menjamu selere yang besar di Nandos ...saje2 memhabiskan masa bersama sebelum aku dan zoo melangkah keluar menuju ke tingkat 4...walaupun hanya di pisahkan oleh satu tingkat namun kita tidak tahu kesulitan di kemudian hari..jadi kami pun ambil keputusan pergi BERFOYO-FOYO .....

posing..jangan tak posing..sambil menunggu makanan

haha inilah kaki yang suka berfoyo*

Best Tak????????

Dah Licin.!!!!!!!

wei..nanti korang nak kluar makan jangan lupa pulak ajak aku ok.....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

anie said... [Reply]

tggl kenangan..tp still blh buat lg kan..kan

echa said... [Reply]

kalu makan kat sini mesti tingat kat jue....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa