Saturday, July 10, 2010

FunnY Vacation ConteS

hahaha..nak kena letak gambar lucu ye..aku dah cari dan hasilnye aku dapat..jomlah..
kali ini aku nak try pulak kat BLOg kepunyaan diana dia anjuran contest..salam perkenalan ye Diana..korang nak join marile..jom kita pakat join...klu nak klip kat SINI jangan malu ye,semua syarat2 peryertaan disertakan sekali

inilah gambar baner dari DIANA

dan aku

3

2

1

hahaha ni dia gambarnye...cerita sebenarnye ialah..masa ni aku raya kat JB umah Hubby aku..kebetulan pulak masa kebanyakkan orang pakai baju hampir sama iaitu biru n nak hijau2 sikit..maka kami yang di ambil gambar ni adalah orang yang lari TEMA..hahaHa Kesian kami kan...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Diana said... [Reply]

salam perkenalan...puan penganjur tumpang lalu...
laaaa....sporting nyer semua org bergaya gitewwww!hehehe
good luck ya!

JuE-aNNa FaUZiE said... [Reply]

tumpang le...

anie said... [Reply]

aku da tgk..byk2 pic yg diorg msk ko aku rs ada harapan..mmg plg kelakar

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa