Wednesday, July 28, 2010

ConTest Gaya AnaK Anda...

salam bercontest...sebenarnye kalu ikut syarat farisyah tak layak masuk tapi setelah bertanya kepada Puan Punye Blog di kata boleh jadi aku pun ape lagi join le...tak kisahlah menang ke kalah janji aku dapat join..suka hati aku aje kan......

Contest kali ini di anjurkan oleh AFARQIES

model gayung oleh Pihak Penganjur...

dan ini model bakul dari aku....
nama ibu: Jue-AnNa Fauzie
Nama anak: Nur Farisyah Mohd Fauzie
Umur :3 Tahun 10 bulan

cerita bermula begini ...masa gambar ni di ambil umur farisyah 2 tahun 9 bulan...farisyah ni suka sangat main bakul..jadi satu hari ayah dia mintak tolong dia simpan bakul dalam bilik tapi lain pulak jadinye...dia ambil bakul letak atas kepala dan menyanyi sambil menari sekali...ayah dia juga sempat snapkan beberapa keping gambar lagi dan siap ade video lagi anak dia menari TARIAN BAKUL.....






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

Hidayah Shafiruz said... [Reply]

Gambar dah compile. Terima kasih atas penyertaan. Susah betul nak buat pilihan.. Semua sgt comel! Nantikan keputusan pada 8/8/10 nanti ye.

p/s Saje bagi suspen lame2..hee..

JuE-aNNa FaUZiE said... [Reply]

ok kita akan tunggu...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa