Thursday, July 29, 2010

Aku ReLa DaLam TerPaksa...

 TiNggaL Dua Hari Lagi Kau Bersama2 Budak UniT "K"..lepas ni bermula isnin bertukarlah tempat dan kawan..nasib baik aku bawak si ZOO...Mengorak Langkah Menekan LIF menuju Ke tingkat 4..Kalau dulu Hubby aku yang Kat TIngkat 4 aku Ke TIngKat 2 kini Dah Terbalik ..aku ke TingKat 4 Hubby aku Ke TingKat 2....  

Ape Nak Buat Kami seKadar MenTimun..mereka semua tu DuriAn...Bergolek Kekiri Kami kena BerGolek ke Kanan pun Kami Kena..Jadi Walaupun sedih Kaki Ingin Melangkah Tapi Nak Buat MAcam  Mana aku TerPaKsa DaLAm ReLa...

TeMan...
ia Teman Boleh Di Cari Tapi Sama Ia DenGAn Yang Sedia Ade...Serasikan Kita?

iLMu
Mengorak langkah ke sesuatu Tempat itu akan menambah ilmU yang Ade Tapi..cuKupkah Ilmu Yang HenDaK Di TinggAlkan Ini ...Ia Hanye Se TahuN Jagung....

BoSS
NasiB BAik MAsih Di BAwaH Boss Yang Sama..Tapi Yang besar2 Dah Tukar....BolehKah Aku mengiKut RenTaknya....


KeNaNgan Itu InDah Tapi PErPisAhan Itu amat MeMeritKan......
SaLam PerPisahan Buat UniT "K"
thank you For Everthing.....
Jangan Lupa AKu Ye TeMan2 BuKan Jauh KiTa Ber Pisah HanYa DiPisahkan Oleh satu TingKat aJe...Nanti Masa rehat Kita kan Bersua.....(Tak Boleh lebih2 nanti sebab Aku Rasa SeBak sangat Nie)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

echa said... [Reply]

sebaknye....dah x leh nak bergosip huhuhu.....

anie said... [Reply]

sebak gak....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa