Thursday, July 8, 2010

AkU BoRing Tahap GaBaNg....



 Aku rasa sekarang ni aku dah masuk tahan boring yang melampau..memang boring dah tak tahu nak buat ape..kerje aku sekarang ni asyik duk menjelajah blog orang aje….eee memang boring le..korang tolonglah aku camana nak hilangkan rasa boring…
Aku ni kerje bermusim….masuk aku time ade fail baru boleh buat pastu setiap 10 hb ke atas baru aku sibuk sikit tu pun sampai 15 hb kadang2 telajaklah sampai 20 hb…pastu aku lepak balik 
Tak tahule tambahan pulak member sebelah cuti sakit eee mati kutu aku di buatnye…maklumlah aku ni bukannye reti duduk diam…

TOLONG AKU DAH TENSION TAHAP GABANG DAH NIE
BORING BUKAN SETAKAT GILA TAPI DAH NAK SEWEL RASANYE….


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

No comments:

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa