Thursday, July 8, 2010

Adakah aku kecik Hati.....???? tiba2 aku SENTAP PULAK...





Aku ni jenis cepat kecik hati ke????tak tahu le…tapi kadang2 mungkin orang tengok aku asyik duduk gelak aje n happy selalu dan selalu buat muka poyol tu orang ingat aku ni selamba dot aje..
Kadang 2 kita kena pikir jugak ape yang kita sampaikan tu bukan semua orang suka..jadi kalau nak bergurau pun agak2 lah…aku tahu aku pun bukan baik sangat..tapi kalau aku sedar yang tutur kataku itu buat orang kecik hati (macam semalam..SORRY EMY …)aku mesti mintak maaf sebab aku tak boleh duduk diam selagi aku tak dapat kata maaf dari orang tu..tapi kalau aku tak sedar aku tak tahule..moga korang maafkan aku andai korong terasa…

Tapi entah tiba2 aku rasa macam sentap pulak ari ni…..tapi tak pelah aku malas nak ambil POT…malaslah aku nak layan..tapi hati aku ni rasa sedih pulak pasal bende yang tak seberapa ni…KENAPA PULAK AKU RASA KECIK HATI DENGAN BENDA TAK SEBERAPA NI…

Please jue mybe diorang nak bergurau aje….anggap aje ni memang gurauan dari diaorang walaupun Aku rasa macam melampau..Please don’t Cry …….ini hanye gurauan…

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa