Thursday, June 17, 2010

XTVT MY HuBBY ....

Hubby aku ni bukan yang jenis suka kluar rumah lepas waktu opis,klu keluar mesti aku ikut,dia memang tak suka pergi mana2 sorang,walhal nak pi kedai kete pun aku kena ikut....jadi semua xtvt dia aku tahu le..jarang sangat aku tak ikut...
Tapi satu aje aku geram dengan Hubby aku dia suka sangat melepak depan komputer,balik aje rumah mandi sembahyang asar pastu ambil pot duk depan Komputer..haha korang tahu buat ape..layan FB..pastu baca Malaysia kini..pastu baca semua berita kat semua akbar tak kiralah akhbar dari pembangkang atau akhbar Nasional dan last sekali main Games....XTVT  masa lapang dia ni kadang bawa kebaikan dan keburukan nak tahu jom...
kEBaiKaN...
  • my hubby sentiasa ade kat umah
  • boleh mintak tolong klu ade hal
  • aku tak payah susah baca surat khabar sebab dah ade orang info kat aku  
 KeBurukaN 
  • kena tengok tv dgn farisyah je..
  • klu nak borak kena masuk bilik komputer
  • susah nak guna komputer klu dia dah mula duk depan komputer
  • bosan n geram tengok dia duk layan games aje
inilah xtvt Hubby aku yang kadang membawa kebaikan dan keburukan pada aku n farisyah..abg jangan marah ye..saja 2 suka2 lepas geram setelah tunggu dari tadi nak guna komputer...hahahah
ini ade gambar yang sempat aku snap masa dia duk tekun main games...gambar ni sikit seksi sebab My HuBBy tak Pakai baju ....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

anie said... [Reply]

ok la tue janji lekat kat umah depan mata..dari syik kuar umah je xde depan mata..tul x

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa