Sunday, June 27, 2010

FaRIsyaH @ BaSikal Dan RuMAh Baru....

Dari Pagi sampAi Petang duk Lepak Kat umah...Petang sikit ingat nak pi cari Basikal Untuk Farisyah kat MY DEAR WAREHOUSE SALE (klik kat sini) kat Puchong....mula2 rancang nak pi pukul 2.30 tapi my Hubby tidur pulak ..apelagi aku pun sama le tidur biarkan farisyah sorang layan kartun kat TV....(best betul dapat tidur petang...)
Dalam pukul 5.00 ptg barulah kami anak beranak pergi kat my dear..alamak aku lupa pulak bawak plan...tapi takpe..bawak aje ....tawakkal ajelah..dengan bantuan dengan my friend anie...dapatlah kami sampai kat destinasi yang nak di tuju...alamak orang bukan main ramai lagi....
  perjalannan kami diteruskan..biasalah tujuan asal memang nak beli basikal kat farisyah..pilih punye pilih aku berkenanlah dengan basikal yang warna oren ada zirafah lagi tapi sebab si kecik aku ni dah pandai memilih dia pilih yang warna pink sebab gambar DUCK..eeee geram betul rasanye..tapi takpelah ikutlah itu yang dia suka nak buat camana...MY hubby pulak sibuk nak beli RUMAH  kat farisyah..katanye (senang nanti barang mainan farisyah dah tak sepah,kita suruh aje dia main kat dalam tu)oklah my hubby yang bayar aku tak kisah ...hheheeh. rasa macam rambang mata jugak tengok barang kat sini..tapi anakku dah besar tak sesuai sangat..nanti second baby nanti bolehle datang borong.....hehehehe
inilah rumah farisyah...

farisyah @ Home..

Basikal Farisyah

farisyah @ Basikal

salam sayang
jue-anna



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

echa said... [Reply]

hehehe......macam ku kenal jer basikal tu...nanti bleh kita bawa diorng nie g taman wawasan....

jue-anna fauzie said... [Reply]

nanti boleh pi sama2 nanti jangan lupa hello kat aku...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa