Thursday, June 17, 2010

15 june 1982 My Bezday

15/06/1982 jam 2.15 pagi..lahirkan seorang insan yang bernama juliana..hahaha itulah aku sekarang dah  masuk 28 tahun...menjadi seorang isteri serta ibu kepada my HuBBy N my Little Princess NuR FaRisyah...dan tarikh ini juga aku berkongsi dengan insan yang paling aku saya iaitu My Mum..PuAn ZaINab ..mum u are the best MUM in the World for ME.
Rasanye macam tak caye pulak aku dah masuk 28 tahun ..betul ke ni....ape2 pun aku doakan moga aku
  • semoga aku murah rezeki,di panjangkan umur bersama keluarga tersayang
  • semoga aku berjaya dalam menghadapi kehidupan pada ahri ini dan hari2 yang mendatang
  • semoga ALLAH taala merahmati hidup aku sekeluarga di dunia dan akhirat
  • semoga rumah tangga sentiasa dilimpahi kebahagian hingga ke akhir hayat kami berdua
  • semoga MY LittLE PrinCess menjadi anak yang solehah,pandai,rajin serta sentiasa sihat sejahtera..
buat MY Mum....na sentiasa doakan moga emak:
  • Panjang Umur
  • Murah Rezeki
  • May Allah Bless u alwayz

terima kasih mok sebab telah melahirkan anakmu ini.doakan anakmu menjadi ibu dan isteri terbaik buat family..serta menjadi anak yang berguna buat mok dan ayah...terima kasih segala pengorbanan mok selama ini buat na....takkan Na lupa sampai bila2...10Q so much ..love u 4ever n ever.....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

echa said... [Reply]

hahaha.....dah tua pung mu...
ape pun hepy besdey both of u...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa