Wednesday, April 14, 2010

YA ALLAH INIKAH DUGAAN....


semalam aku rasa amat indah tapi hari ini....entahlah mungkin inilah dugaan buat aku n hubby aku....walaupun dalam FOLLOW UP tapi aku rasa takut sangat...andai kata betul camana...kesian anak aku...ini aje harta yang aku ade kat dunia ni..inilah pengirat kasih sayang aku n hubby aku...rasa macam tak sanggup aku terima andainye ia betul....kenapa ini terjadi kepada aku...
mungkin inilah dugaan yang ingin ALLAH  berikan kepada aku n hubby supaya menjadi insan yang tabah...
YA ALLAH ANDAI INILAH DI NAMAKAN DUGAAN AKU TERIMA DENGAN REDHA...TAPI YA ALLAH KAU JADIKANLAH HAMBAMU YANG TABAH..KERANA AKU RASA TIDAK MAMPU UNTUK MENGHADAPI JIKA IA BENAR TERJADI BUAT ANAKKU..YA ALLAH ANDAI DAPAT KAU TUKARKAN NYE KEPADA KU AKU REDHA DARIPADA NAKKU INI MERASA PENDERITAANYE.....

tapi aku amat berharap agar ini tidak terjadi pada anakku...
moga 24/05/2010 terlerai semua kesimpulan..andai ia baik aku terima dan andai ia tidak baik akan ku tabahkan hatiku untuk menerimanye jua...akan aku kira hitung masa dah ketikanye....

             ibu n ayah sayang farisyah
kaulah racun kau jualah penawar buat ibu dan ayah....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

anie said... [Reply]

insyallah..xde apa2.sama2 la kita doa semoga farisya xde apa2 ok.

echa said... [Reply]

la apsal tukar wallpaper????????banyak2 berdoa la jue moga2 tak der ape2 yang berlaku.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa