Thursday, March 4, 2010

boring...jom jalan kat MuZium Mamalia Malaysia




Biasalah cuti2 menjadi kewajipan bawak Farisyah aku pi jalan walupun sekadar pi taman permainan ....kali ni kami pi Muzium Mamalia kat presint 16 aje...saja tengok ape yang menariknye.ape yang ade?haiwan yang telah diawet.....biasalah farisyah takut sikit bende macam gitu jadi kami tak banyak lah snap gambar sebab farisyah taknak datang dekat..tengok dari jauh ajelah..tapi alhamdulilah sekurang2nye dia tak nangis macam dulu walaupun ia takut....tempatnye takdelah besar sangat tapi ..bintang yang ade? harimau,tulang ikan paus,rusa,tikus n mcmle 2 kalau korang free datangle kat muzium ni masuk adelah percuma (mcm aku pulak yang kerje kat muzium ni) saja bawak anak2 pi jalan....

posing dua beranak

1.hubby aku macam nak kasi harimau makan pulak
2.farisyah yang takut harimau tu makan dia...
3.posing maut dengan harimau
4. garang betul harimau tu...
tulang ikan paus yang dijumpai di malaysia (betul ke aku ni)

JOMLAH...CUTI-CUTI MALAYSIA...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

ayunaufal said... [Reply]

x berkesempatan lagi nak p muzium ni...wlaupun kt sebelah rumah je...hehehe farisyah takut lagi ke? adoyaiii farisyah...

echa said... [Reply]

jue....nanti lepak sama2.wei ayat akhir tu. tak bleh tahan la.Anak2????ramai sangat ke ank ko.

anie said... [Reply]

haha..anak2...aa..aku rasa ko kena dpt commision sikit sbb promote muzium tu...kalah diorg buat promotion tau.

jue-anna fauzie said... [Reply]

ayu: takut tapi kurang sikit pada dulu
cik bal:jomlah kita lepak sama2....
anak2 tu untuk korang semualah
anie: tulah aku ingat nak pi mintak sikit dengan jabatan muzium negara...nanti klu dapat aku belanja kau ..hahahahahah

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

pic jue,farisyah n hubby jue yng tengah2 tu tak tahan awak tengok posing memasing...tambahan plak pic di crop cm tu...ape2 pun mmg nampak enjoy..n lgi satu suke ngan background jue...lembut je kalernye...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa