Sunday, February 21, 2010

Rambut Baru Farisyah....

rimas tengok rambut farisyah yang mula panjang...lagipun dia sendiri kelihatan tidak selesa dengan rambutnye...satu lagi maslahnye farisyah ni tak suka tocang rambut menambahkan lagi kerimasan tambah2 musim panas ni...aku n my mum bawalah farisyah pi kedai gunting rambut kepunyaan kawan sekolah aku dulu ZILAH...
mula2 farisyah nangis masa nak gunting lepas tu terus ok....puji sikit kata rambutnye lawa n nak tangkap gambar..senyumnye melereklah...
niade aku snap gambar farisyah masa potong rambut...


    aksi farisyah masa kena potong rambut....hasilnye kat bawah ni
                           inilah rambut baru farisyah

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

ayunaufal said... [Reply]

amboi... pakai spende je si ank dari ni...

jue-anna fauzie said... [Reply]

panas le cik ayu...

annafida said... [Reply]

cute dgn rambut pendek.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa