JemputLah Ke Kedai Kami

Menjual pelbagai jenis cendermata untuk dijadikan hadiah serta menerima tempahan photo magnet,jom kunjungi kami hanya perlu KLIK DISINI

Thursday, February 18, 2010

Kursus ......IPN Sabak Bernam

Bermula episod duk cari kursus supaya cukup 7 hari untuk tahun ni ..akhirnye aku dapat pi kursus kat IPN Sabak Bernam nun jauh di hujung Selangor dah dekat area Perak..perjalanan mengambil masa 3-4 jam jugaklah...ikut drever bas yang bawak.aku start kursus 8/2 hingga 11/2 tapi kena pi awal sehari...lupalak nama kursus tu KURSUS PERAKAUNAN TERIMAAN HASIL KERAJAAN...

nak pi kursus tu berat hati jugak sebab kena tinggal si comel aku dengan ayah dia..tapi takpe aku percaya hubby aku pasti dapat jaga dia dengan baik (timekasih abang sebab jaga farisyah dengan baik sepanjang ibu tiade) 

aku pi kursus tu sama2 ngan budak opis aku Sue n CC kiah..sana aku duk sebilik ngan sue...bestlah jugak kursus tu walaupun kadang tak paham ape yang diajar...

gerak dari putrajaya kul 1.30 singgah KL Senter dalam kul 2.00 sampai IPN kul 6.30 ptg...boring gile dalam bas...(sepatutnye bas gerak kul 1.00 tengahari tapi biasalah janji melayu) tak tahule drever bas tu mula2 berhenti sembahyang lepas tu jalan dalam 40 km berhenti makan pulak dah setengah jam...gerak berhenti lak isi minyak tension kami yang duk dalam bas suka sangat berhenti....

Ari kedua lepas kelas CC kiah ajak pi Ronde Pekan Sabak....dapatlah kami pi jalan2 tengok Pekan Sabak

Ari ketiga rombangan makan mee Udang dengan dua buah bas....memang best le MEE Udang rasanye ala2 MEE Bandung Muar.

Ari ketiga lak CC Kiah jak pi Cari Kerepek..aku tak beli pun sebab sama je ngan Kat Azhar Food klu balik Johor

Ari keempat kul 2.30 ptg kita orang balik le...hati aku tak sabar2 nak jumpe farisyah n ayah farisyah,sampai putrajaya dalam kul 5.45 ptg...farisyah tengok aje aku dia peluk n cium tak lepas2 rindu katanye...ibu pun rindu sya jugak...

jomlah layan gambar yang sempat aku SNAP dari mula sampai akhir kursus... 

 
 beg aku n sue...sue sempat posing masa tunggu bas

  aku n sue dalam kelas...
sue,aku,akak suzana(bdk poli PD) n CC kiah
makan tengahari kita orang pada hari pertama kursus
kertas exam pemahaman kami
posing lagi

aksi makan MEE UDANG
antara aksi kami...gambar atas tu gambar peserta kursus 

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

anie said... [Reply]

yg lebihnye sbb ttgl abe dr anak ni..korang ni kursus ke makan hah..sempat mkn mee udang

ayunaufal said... [Reply]

wah...su pakai baju baru tu...

jue-anna fauzie said... [Reply]

anie : makan lebih dari kursus....

ayu: memang baju baru pun...

echa said... [Reply]

diaorng nie g kursus ke ape hah?

jue-anna fauzie said... [Reply]

biase le cik bal sampai menyelam minum air...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa