Wednesday, February 24, 2010

JOM DERMa Darah...

ari Ahad Lepas aku Pi Jalan2 Kat Jaya Jusco Taman Equine,saja habiskan masa hujung minggu...tak disangka2 ade kempen derma darah...my hubby ni fobia sikit dengan kempen derma darah terus pergi tanpa banyak soal isi borang nak derma darah...aku n farisyah tengok aje....jomla h derma darah  hubby aku ajak....malaslah takut nanti jadi macam dulu darah tak cukup(dulu aku pernah derma darah tapi tak sempat penuh aku rasa macam nak tumbang) aku tengok hubby aku bukan main semangat lagi....aku baca kat artikel yang disediakan tu "kami amat memerlukan perderma darah kerana stok simpanan darah semakin berkurangan, kami amat berharap agar Tuan2 npuan2 dapat memberi kerjasama dalam menambah stok darah "stok darah yang paling sedikit dalam simpanan ialah darah O...."
alamak aku darah O jadi tak salahkan aku derma darah aku...moga darah aku dapat membantu  insan yang memerlukan pada saat ini...bincang jap dengan hubby aku pasal farisyah....oklah aku pun ikutlah prosedur untuk derma darah...takut...berdebar....n...mcm aku rasa......tapi yang paling best berat badan aku turun sikit.....takpelah walaupun turun sikit tapi itulah hasilnye....dan ini buktinye....

dah selesai derma darah...kerusi sebelah aku tu hubby aku punye dia siap dulu...tengok anak aku menjadi peneman setia ayah n ibu sedang derma darah
aku rehat jap selepas tiub dibuka...farisyah sibuk bertanya..sakit tak?

inilah pengalaman ku kali kedua derma darah setelah 5 tahun lepas...kami dijamu dengan air milo,100 plus,roti dan biskut...semua farisyah yang habiskan....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

ayunaufal said... [Reply]

bagus dan mulianye k.ju n fauzi... smoga darah yg korang derma tu dpt mmbantu insan yg memerlukan..

jue-anna fauzie said... [Reply]

hahaha...amin...

anie said... [Reply]

PASNI BILA ADA ANJURAN KAT JPA DERMA DARAH..DA BLH KO DERMA DA KAN.PASTU BISKUT2 FREE YG DAPAT TU BG KAT AKU OK HEHE..

jue-anna fauzie said... [Reply]

takde hallah

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

alhamdulliilah....bukan smue orang leh wat cm ni termasuk le kite... baek tul laaa....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa