Friday, February 19, 2010

Balik Kampung Cuti Tahun Baru Cina

masa yang tunggu sudah tiba dah lama benor tak balik umah mak aku kat terengganu...habis aje kursus malam tu jugak aku n family angkat kaki balik kampung...dalam kul 8.00 malam gerak dari putrajaya..singgah kat  JJ jap shoping sebab ade barang nak beli pastu berhenti makan  ...dalam kul 11.30 baru tolak balik...walaupun dah tengah malam tapi kete masih banyak lagi kat jalan raya...hubby aku bawak kete dari mula sampai cherating pastu dah takleh pi katanye aku pun bawaklah...sampai umah..alhamdulilah sampai gak kami sekelurga kat umah mak aku jam 4 pagi dengan selamat...
balik kali ni best sebab semua adik beradik aku ade (kecuali abe aku le duk jauh sangat tapi tak pe kami tunggu kepulangan mung sekeluarga akhir bulan ni )ape lagi banyaklah xtvt yang kami jalankan...Best sangat sebab bukan senang aku n adikberadik nak kumpul macam ni....
mak aku apa lagi senyuman panjang aje anak2 dah balik semua kalu tak duk berdua aje ngan ayah aku kat umah
salah satu XTVT  yang tak pernah kami lakukan sekeluarga ialah main bowling (maklumlah area umah aku mana ade bowling selama ni sampailah MESTRA MALL dibuka) kat bawah nia ade result boling yang kami main
aku : 104 
ayah: 103 (first time main bowling)
hubby : 103 (makin merosot pemainanye)
Jue-Dah : 100 
adik eja : 95 (kesian bola last semua masuk longkang)
kak ngah : 66 
Jue-Neida : 45 (paling last kesian)
mak tukang tengok ngan farisyah...abang chik takde ikut kawan2 dia pie jalan maklumlah esok dah nak balik PLKN

jom layan gambar kami ...

AKSI KAMI MASA MAIN BOWLING
SEMPAT POSING 
AKSI DEPAN PLKN MASA OTW BALIK PUTRAJAYA SINGGAH HANTAR ABANG CHIK KAT KEM YANG JAUH DIDALAM HUTAN...KAT JENGKA 6 PAHANG

Best nye kalu dapat berkumpul macam ni lagi....keluaraga happy sokmo ialah keluarga milik EN Johari N Puan Zainab...love u all alwaiz

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

anie said... [Reply]

keluarga bahagia

ayunaufal said... [Reply]

smoga keluarga ini hidup dlm keaadan bahagia selamanya...
p/s:farisyah ttp berbaju pink...

jue-anna fauzie said... [Reply]

amin moga terus berbahagia selalu...
nak buat macam mana baju pink yang banyak...

echa said... [Reply]

apasal aku x nampak mak mung?

jue-anna fauzie said... [Reply]

lupa nak snap...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

teringgin nk pi terengganu...x penah p lar...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa