Wednesday, February 24, 2010

ANAK KU DAH MAKIN BERANI....

klu korang tengok post aku yang lepas2 (aquaria @ jalan2 kat mines)pasti korang perasan yang farisyah nangis bila tengok ikan n patung doremon yang besar tapi sekarang aku sendiri terkejut perubahannye alhamdulilah tapi satu yang tak best.....farisyah boleh naik lif sorang2 sampai tingkat 11 dan turun kembali kat tingkat bawah...YA ALLAH rasa nak terbang jantung aku n hubby tengok dia tak de kat depan lif..panggil aje nasib baik dia sahut...jadi kami tahulah dia dalam lif sorang2...berkejar aku lari ke tingkat 11 sampai aje budak2 yang main cakap dia dah turun ke tingkat bawah sekali lagi aku berkejar ke tingkat bawah ...alhamdulilah dia dah bersama2 ayahnye...(hubby aku tunggu kat bawah)...farisyah jangan buat macan ni lagi..boleh mati ibu...kalu farisyah hilang...ape lagi kena marahlah dia.....kesian pun ade ..geram pun ade...biarlah dia kena marah moga ia jadi pengajaran kat dia....
FARISYAH OH FARISYAH.....PLEASE JANGAN BUAT LAGI...TAKUT IBU N AYAH

kalau dulu tengok benda macam ni dia akan nangis tapi sekarang siap boleh mintak ambil gambar lagi
  

 
dulu ayah suka offer dia naik ni sebab ayah tahu farisyah takkan naik tapi sekarang dah takut nak offer sebab klu naik taknak turun.....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

ayunaufal said... [Reply]

wah...bagus farisyah...keep it up!..

jue-anna fauzie said... [Reply]

teruskan keberanian mu....

anie said... [Reply]

MESTI LAR BERANI TENGOK MAK AYAH LA...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

huu...asib bek x jdik ape2 kat farisyah...tu lar ibu n ayah...fariyah berani sbb faktor rambut kot...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa