Tuesday, January 26, 2010

my new background...

aku ubah lama lagi background....macam mana pendapat korang tolong bagi komen sikit....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

anie said... [Reply]

oo..ko edit background sampai kul bp hah...tu yg xdtg keje arini.aku lebih suka sblm ni..comel je..skrg nie aku rs mcm rumpai dlm laut la..hehe..

ayunaufal said... [Reply]

K.JUE...YG DULU LG LAWA...YG NI MALAP JE...AMIK LA COLOURFUL SKET

echa said... [Reply]

serabut jer ku nengok........cri yang lain la...

jue-anna fauzie said... [Reply]

anie:aku edit sampai kul 10.30 je...tak tahu mcm mana tak sedar pagi ni.....pozi pulak bangun tutup jam,aku memang tak sedar langsung...

ayu:ok nanti cari yang colourful ok...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

lawa gak tpi mybe text kaler kena tukar kot..putih ke , ungu ke atau kuning ke oren skit..tpi yg x stike kalernyer...lau leh setting ok ler tpi lau x leh setting kna wt manual la plak...ni pendapat jer tau...tibe2 ase segan plak..huhuhu...

jue-anna fauzie said... [Reply]

thank komen membina....

Anonymous said... [Reply]
This comment has been removed by a blog administrator.
BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa