Monday, December 14, 2009

Weekend Wedding...

weekend minggu ni aku penuhi aktiviti aku pi weeding adik angkat hubby aku (ABBY) n Weeding Member  opis (mai) satu lagi aku dapat jemputan kat Jengka tapi tak dapat pergi Jauh sangat...Sorry ye Mar nanti Kita datang masa majlis menyambut menantu ok...


Abby n hubby masa makan beradab (masa ni panas terik)


ni pulak member opis aku Mai n Hubby


tiga mak dara tengah tunggu pengantin (anie(honeydewhoney) nurul (mak buyung)n aku le...
sempat posing walaupun  panas



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

mummyecha said... [Reply]

wah2.kome ni nak g mkn kenduri ker @ nak g jln2 ah? wah kawe yang baju hitam tu cunle......

anie said... [Reply]

aah..ah la cun tul bj hitah tu hehehehe...

anna said... [Reply]

banyaklah kau punye cun yg baju hitam

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa