Tuesday, December 8, 2009

RUmah Baru Di TAman IXORA

Aku dah pi tengok umah yang bakal aku beli kat TAMAN IXORA. salak tinggi.setakat ni alhamdulilah oklah harap jadilah,aku n hubby dah pikir masak2 klu aku tak beli sekarang sampai bila aku n hubby nak tunggu...makin hari harga umah makin tinggi. Walaupun ekonomi aku sekeluarga masih belum ditahap yang betul2 stabil tapi takpelah rezeki ALLAH TAALA ni ada dimana2.Aku bersyukur ke hadrat ilahi sekurang2nya aku n hubby mampu membeli sebuah rumah untuk keperluan hidup kami sekeluarga.sudah puas kami menyewa masa tinggal kat KL, dari harga RM 450 hingga ke RM 600 sewa yang kami terpaksa bayar akhirnye perjuangan kami untuk mendapatkan kuarters akhirnya termakbul bulan 6/2008 kami mendapat kuarters di PUTRAJAYA walaupun jauh tapi kami terima untuk memastikan kehidupan yang lebih selesa,mungkin betul klu kita sentisa bersabar dan berusaha insaayallah lambat atau cepat pasti membuahkan hasil....dan inilah hasilnya......

 


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

mummyecha said... [Reply]

oi berjiranla kita nmapaknye.....hehehe.bloeh aku tumpang mkan nasi .

anaklaut said... [Reply]

salam...

pasti rumah tu cantik kan..?

khairiz said... [Reply]

Dah jadi org Bandar Baru Salak Tinggi, jemput laa join komuniti kami di www.salaktinggi.com

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa