Friday, December 4, 2009

Pesta Bowling Bermula

Dah lama gile aku tak main bowling ingat2le dah hampir 2 tahun kot,apa lagi bila buka aje agenda nak main bowling terus dengan bangga aku bersetuju nak main maklumlah nak lepaskan gian,apa lagi call hubby aku ajak main sekali dia pun nak join le.....dah lama gile tak main ni mesti ke longkang yang paling banyak sasaran utama aku malam tu adalah longkang bukan PIN.games pertama aku dapat 89 jatuhan n games ke2 aku dapat 98 alamak tak sampai 100 pun.walau apa2 pun aku happy sebab dapat kalahkan HUBBY aku.YE YE aku happy ....



sempat bergambar satu family sebelum games bermula                                    


aksi juara (ini hubby anie-eypul dia menang besar malam tu)


antara aksi kami pemain2 bowling


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

No comments:

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa