Thursday, December 3, 2009

KASIHNYA IBU



Kasihmu ibu
Aku bersyukur padamu tuhan
Kerana seorang ibu
Telah melahirkanku
Membelaiku sehingga lena
Memberi aku pelajaran
Menjaga aku hingga dewasa
ibu
Tanpamu siapalah aku……………
Pengorbanan yang besar
Tidak boleh dibeli dengan wang ringgit
Kasih yang kau curahkan ini
Tetap bertahta dihati
Kau penghibur aku dikala suka dan duka
Ibu
Aku tidak sanggup berpisah denganmu
Selagi nyawa dikandung badan
Akanku jaga ibu hingga keakhir hayatku
Segala pengorbananmu akan kubalas
Ibu
Semoga engkau sentiasa berbahagia
Disamping 7 orang anakmu ini’
Terima kasih ibuku tersayang
PUAN ZAINAB BINTI MAT DIN



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

anna said... [Reply]

AKU SENTIASA MERINDUI DAN MENYAYANGIMU

annafida said... [Reply]

good touching. keep it up

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa