Monday, December 14, 2009

Aku mc ari Ni...



ari ni aku dapat mc lepas kena inject kat  bahu sakit tu sampai kebas tangan aku...lepas tu balik umah aku makan ubat yang doktor kasi. kata doktor ubat ni ngantuk....aku pun makan dalam setengah jam..mata aku dah tak boleh buka ubat tu buat aku laloklah pulak....sampai jalan pun macam org tak betul....nak pi dapur ambil air nak minum aku pun tak larat ....aku baring aje kat sofa sampai tengok tv last2 tv tengok aku...aku sedar bila hubby aku call ajak pi makan......


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

mummyecha said... [Reply]

ko nape r?????mkn daging kawen ker???

anie said... [Reply]

padan muka hahahahah...jgn mare

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa